Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Rabataftaler

Rabataftale med Insight Events Denmark

Fondsmæglerforeningen har indgået en rabataftale med Insight​ Events Denmark, som giver medlemmer og netværkspartnere 20 % rabat på udvalgte konferencer.

I 2024 drejer det sig om følgende konferencer:

For program, talere og tilmelding henvises til Insights Events' hjemmeside.

Rabatkoden kan oplyses ved henvendelse til Fondsmæglerforeningens sekretariat.

I øvrigt henvises til Michael Bering fra Insight Events (michael.bering@insightevents.dk eller +45 4195 1404).

Rabataftale med Arp Hansen Hotel Group

Fondsmæglerforeningen har indgået en rabataftale med Arp-Hansen Hotel Group, som giver medlemmer af Fondsmæglerforeningen adgang til at booke hotel og konferencepakker med 10 pct. rabat. Rabataftalen kan benyttes både i forbindelse med forretningsrejser og i private sammenhænge.

Rabataftalen omfatter bl.a. Tivoli Hotel, Copenhagen Island, Phoenix, Strand, The Square, Imperial, 71 Nyhavn – alle beliggende i centrum af København. Wakeup Copenhagen & Aarhus er også inkluderet i rabataftalen.

I forhold til konferencefaciliteter kan flere informationer findes her: https://www.arp-hansen.dk/moeder-og-konferencer. På konferencefaciliteterne kan der afholdes hydridmøder og konferencer, produktioner, webinarer, live streaming og optagelse af møder& konferencer, videokonferencer og satelit uplink.

Bookinglinks kan oplyses ved henvendelse til Fondsmæglerforeningens sekretariat.

Den danske Fondsmæglerforening

Slotsholmsgade 1